Noissa bensavehkeissä on tullut aiemmin tarkistettua mahdolliset imupuolen ilmavuodeot painetestillä. Eli hennosti maf:n jälkeen imuputkesta sopivalla adapterilla paineilmaa ja kuunnellaan pihiseekö missään. Aika hyvin on sillä metodilla löytyneet.
Mitenkäs näissä dieseleissä, voiko samanlaista operaatiota käyttää mahdollisten vuotojen paikantamiseen? Kiinnostaisi varmuuden vuoksi tehdä kun on aika paljon ajettu vankkuri kuitenkin kyseessä ja vuotoja kai näissä on myös ollut. Ettei menisi hyvää ilmaa hukkaan
Mondeo mk3 TDCI painetesti
Mondeo mk3 TDCI painetesti
Ford Mondeo 2006 mk3 wagon 2.2 TDCi Ex: Saab 9-5 Aero 2.3wagon A, VW Passat 2.8 V6 variant 4motion 3B, Audi A4 1.8 AJL wagon B5, Citroen C5 2.0 wagon, Renault Laguna I 2.0 liftback, Fiat Marea 1.8 saloon, Ford Scorpio Mk I saloon, Ford Fiesta Mk I