Kyseessä on diesel, 240t ajettu. Elikkäs Fordi ei reagoi kaasuun kunnolla, kun lämmöt on alle 90. Nuhapumppu ja lähtee liikkeelle vasta kun kierrokset korkealla. Kiihtyy hitaasti, ei jaksa vaan liikkua. Vikakoodia ei löydy.
Sama ongelma oli alkutalvesta. Ainoa ero oli se, että löin lämppäriin ja sen jälkeen syttyi vikavalo. Korjaamolla todettiin, että ahtimen imuputki irti. Nyt ei ole ollut lämppärissä kiinni. Tiedä sitten, että miten tuo irronnut ja voisko olla taas irti? En tiedä näistä mitään, mutta omaan silmään näytti, että olisi kiinni.
2kk takaperin tein pidemmän reissun. Ajoa n. 3h suuntaansa, lopetti n. tunnin ajon jälkeen reagoimasta kunnolla kaasuun. Samalla tavalla kuin nyt, ainoa ero, että oli jo pidemmän matkaa ajettu eikä juuri pihasta lähdetty.
Service oil on palanut jo jonkin aikaa, vaikka öljyt vaihdettiin n. 6000km sitten ja nollattiin. Syttyi silti uudelleen.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
2010 Focus ei vastaa kaasuun
Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Hyppää
- Ford-Club tiedottaa
- ↳ Tiedotteet
- ↳ Tapahtumat
- Jäsenalue
- Rekisteröityneet käyttäjät
- Kaikille
- ↳ Foorumin pelisäännöt ja käyttö
- ↳ Autotalli
- ↳ Autoilu
- ↳ Sana on vapaa
- ↳ Keskustelun kehittäminen
- Ford Tekniikka
- ↳ Alusta
- ↳ Kori & sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Autosähkö
- ↳ Tekniikka
- Malli ryhmät ja sivustot
- ↳ Transitmiehet
- ↳ Yleistä keskustelua transiteista
- ↳ Apua ongelmiin
- ↳ Transit projektit
- ↳ Cortina Club
- ↳ Consul & Granada
- ↳ ANGLIA Club
- ↳ FordMclub
- ↳ Ford-freak
- ↳ Ford-freak overdrive foorum
- ↳ Taunus club foorum
- ↳ Cosworthrsclub / CRSC foorumi
- ↳ Fmoc
- Kaupalliset alueet
- ↳ -Tarjouksia yhteistyökumppaneilta-
- ↳ Ostetaan ja Myydään ajoneuvot
- ↳ Ostetaan ja Myydään varaosat / Tarvikkeet
- ↳ Ostetaan ja Myydään Klassikkot / Tarvikkeet
- ↳ Autoiluun liittymättömät Osto- ja Myynti-ilmoitukset
- ↳ Lahjoitetaan