Ford Kuga MK1 eberin irroitus

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
FordSamppa
Viestit: 4
Liittynyt: 09 Joulu 2017 18:25

Ford Kuga MK1 eberin irroitus

Viesti Kirjoittaja FordSamppa »

Kugan 2010 eberi kenkkuilee, eikä suostu toimimaan pääasiallisesti kuin ajon aikana. Viime talvena vaihdettu vesipumppu ko laitteeseen merkkiliikkeessä ja tällöin olivat jättäneet ilmauksen tekemättä. Pari kertaa höräisi paisunta-astian tyhjäksi, kunnes oli ilmaantunut. Pian tämän jälkeen alkoi edellä mainittu oire ja merkkiliikkeen diagnoosi palopuhallin pyörii liian hiljaa, joka voi tarkoittaa puhallin vikaa, kortti vikaa, molempia tai jotakin muuta. Suositus vaihtaa koko laite uuteen. Tämä ympäripyöreä diagnoosi 85,- Työsuorite tulisi mahdollisesti olemaan varaosia käyttämällä pumpun irroitus kaksi krt kortti/puhallin vaihdot ja tilaaja maksaa kaikki kokeelliset osat. Onko tietoa eberin irroituksesta ko. autosta eli täytyykö esim ilmastoinnin putket purkaa tieltä pois? Mielessä ollut myös erillisen eberin hankinta, mutta reilu 2000€ gsm-ohjauksella on paljon rahaa.
Sami
Ford Focus 2.0 Tdci Ghia STW -05 (uudesta asti)
Ford Kuga 2.0 Tdci Titanium AWD -10
Avatar
Kuugaa
Viestit: 84
Liittynyt: 16 Tammi 2015 12:52

Re: Ford Kuga MK1 eberin irroitus

Viesti Kirjoittaja Kuugaa »

Tuolla uusi myytävänä 499€ + postikulu suomeen 20€. Tyyppinumero täsmää ( Hydronic D5WS ).

https://m.ebay.de/itm/Standheizung-Heiz ... Swyi9aNnvl

Tuo ainakin Volvo yhteensopiva, tiedä sitten onko ohjauskortissa jotain eroa Kugan vastaavaan vaikka paljon yhteistä tekniikkaa onkin?

Irroitus ei mikään " herkku " homma. On niin ahdas paikka kuin olla ja voi. Uuden hinta menee korjauksiin äkkiä. Tuntuu oudolta jos palopuhaltimessa vika mutta toimii kuitenkin ajossa. Lähinnä tulee mieleen liian pieni jännite kun lämmitys päällä ja auto parkissa.

Päivitys :arrow: myyjä poistanut lähetysmahdollisuuden Suomeen :|
Vastaa Viestiin