Ford Mondeo 130 tdci- 04 suuttimien koodaus

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
ilpok
Viestit: 2
Liittynyt: 30 Loka 2017 19:45

Ford Mondeo 130 tdci- 04 suuttimien koodaus

Viesti Kirjoittaja ilpok »

Suutin ja turbo hajosivat. löysin käytetyt tilalle, mutta nyt ongelmia saada uudelleen herätettyä henkiin. olen koittanut forscannin avulla koodata suuttimet uudelleen, mutta onko se tehtävä syt . järjestelmän mukaisesti, vaikko sylinterijärjestyksen mukaisesti? molempia olen kokeillut. ensin mainitun mukaisesti potkii takaisin, eikä jaksa oikein startata. jälkimmäisen mukaisesti starttaa hyvin , lupaa, melkein käynnistyy, muttei kuitenkaan. ilmattu on moneen kertaan tuloksetta. olen jo alkanut epäillä, onko jako hypännyt, koska turbon hajottua kävi öljyllä huutaen täysillä kierroksilla jonkin aikaa, ennenkuin älysin vaihteella tukehduttaa. mutta kun ketjukone, lieneekö todennäköistä?? onko kellään vastaavaa tilannetta tullut, ja mitenkä herätelty sen jälkeen henkiin... tiedoista kiitollinen!!
ilpok
Viestit: 2
Liittynyt: 30 Loka 2017 19:45

Re: Ford Mondeo 130 tdci- 04 suuttimien koodaus

Viesti Kirjoittaja ilpok »

itse itselleni vastaten. suuttimien koodaus on näemmä tehtävä sylinterijärjestyksen mukaisesti.. mutta, tarvetta olisi SUUTTIMELLE..olisiko kenellekään jäänyt niitä käytettyinä nurkkiin..? voisin ostaa, kun uudet maksaa enemmän kuin koko biili
Vastaa Viestiin