Focus automaatti nykii

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
steve
Uusi foorumilla
Viestit: 1
Liittynyt: 07 Syys 2015 12:07

Focus automaatti nykii

Viesti Kirjoittaja steve »

Moi. Kyselisin, että onkohan mun Focuksessa vikaa vai onko ominaisuus kun esim. liikennevaloista lähtiessä hieman nykii ja ryskää ennen kuin saa 2-3 vaihteen päälle. Sama homma myös esim. hiljentäessä vaikka valoihin jotka sitten vaihtuvatkin vihreiksi ennen kuin on kokonaan pysähtynyt ja sitten laittaa kaasua niin taas vähän hyökkäilee. Ennen oon ajellut Hondan cvt vaihteistolla ja sillä ei ollut mitään tuollaisia ongelmia.
On vaan vähän hassua, kun pääset valoista liikkeelle hitaammin kuin muut jos haluat lähteä nätisti tai sitten kunnon kengurubensa meiningillä jos haluat lähteä vähintään samaa vauhtia kuin muut.
Kyseessä siis -12 vuoden Focus automaatti, eli onkos tämä nyt sitten tuo powershift...
Viikus1
Viestit: 32
Liittynyt: 10 Kesä 2016 19:04

Re: Focus automaatti nykii

Viesti Kirjoittaja Viikus1 »

Vanha viesti, mutta kuinka kävi?
Avatar
ReiluReiska
Viestit: 530
Liittynyt: 15 Huhti 2010 08:35
Paikkakunta: HelsingStad :)
Viesti:

Re: Focus automaatti nykii

Viesti Kirjoittaja ReiluReiska »

Focus -00 1.6 automaatti hatchback

Minulla alkoi myös nykimään ajossa ja liikkeelle lähdössä. Syyksi paljastui huonot sytytystulpat. Samoin moottorivalo paloi välillä sytytyskatkojen takia, jolloin myös moottorinohjausboxi käski vaihtaa automaattilaatikkoa pienemmälle (enemmän tehoa) jolloin luulin aluksi että nyt meni laatikko rikki kun sen verran epämääräistä vaihtelua oli välillä.

Oletko vikakoodeja lukenut? Jos sinulla ei ole vikakoodin lukijaa niin ehkä motonetin pihassa voi halvimmalla lukea?
Vastaa Viestiin