Kyssäri hehkun merkkivalosta ja lisälämmittimestä

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
jma78
Viestit: 1
Liittynyt: 16 Syys 2014 08:46

Kyssäri hehkun merkkivalosta ja lisälämmittimestä

Viesti Kirjoittaja jma78 »

Tervehdys kaikille, tuoreella Fordin omistajalla olisi pari tyhmää kysymystä:)

Elikkäs, hommasin tollasen 2011 mallin 1,6 litrasen diesel Mondeon, ja kovasti olen ihmetellyt sitä että laitettaessa virrat autoon, en ole tässä parin viikon aikana nähnyt hehkutuksen merkkivaloa kertaakaan... Onko siinä joku lämpötilaraja millon alkaa hehkuttamaan vai kuinka? Ja mihin kohtaan mittaristossa sen valon pitäisi syttyä? En löytänyt manuaalista moista tietoa

Ja sitten toinen kyssäri; Autossa on käsittääkseni kauko-ohjattava lisälämmitin, mutten ole päässyt sitä testaamaan kun mukana tulleesta kaukosäätimisestä on paristo tyhjänä, ja käytettävä paristo on sellaista mallia jota ei ihan joka kaupasta löydykkään. Ajotietokoneen valikossa "park heater" on rasteroitu, eli sitä ei pääse käsittelemään ollenkaan. Onko tosiaan noin että se toimii ainoastaan kaukosäätimellä?
tisnart
Viestit: 4
Liittynyt: 02 Loka 2014 03:44

Re: Kyssäri hehkun merkkivalosta ja lisälämmittimestä

Viesti Kirjoittaja tisnart »

No ei uusissa dieseleissä ole sillä lailla hehkutusta kuin vanhoissa on ollut, itse olen kyllä uudempaakin dieseliä käynnistäessä jonkun aikaa antanut olla virrat päällä ennen kuin olen startannut, eipä siitä niin haittaakaan ole.
Vastaa Viestiin