Ajossa sitten huomasin jännän ilmiön, kun painaa kaasu kunnolla niin auto "tärisee" selvästi sieltä oikealta puolelta eli vetarissa jotain häikkää ihan kuin epätasapainossa!? Samalla kuuluu tiheämpi "jurina", taas kun ajaa tasanopeutta niin ei mitään ainoastaan kaasua painaessa.
Ajelin rauhallisesti ja ennen koti pihaa jouduin tekemään pari tiukkaa käännöstä edestakas niin ihan kuin tärinä ois loppunut, ehkä ihan hitusen vielä täristää, mutta kerokaa mulle mikä ton aiheutaa? Vetari oli koko ajan kiinni autossa, niveliä ei otettu irti vaan kumi vedettiin sen yli, pultit katoin kahteen kertaan ja napamutteri on sitten ihan oikeasti vedetty kiinni... Ei ymmärrä...

Joskus kun autoa on madaltanut niin se on täristänyt kun vetarien kulma on muuttunut, mutta nyt autoa ei madallettu!
