Centennial 2003

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
biglimited
Viestit: 3
Liittynyt: 03 Elo 2008 17:18

Centennial 2003

Viesti Kirjoittaja biglimited »

Meille ostettiin juuri äsken vm 2003 mondeo centennial varustuksella (1.8 125hp) sportback.
Onko täällä tietoa mitä tuo centennial piti sisällään? Netistä en tietoa löytänyt...

Fordeja ollut ennenkin mutta tämä on nyt paras mitä olen ajanut. Muut olleet aiempien vuosikymmenien tuotteita tosin...

Vanhemmat bemut ja mersutkin on tullut läpikäytyä mutta ihmeen hyvän kyydin antaa Fordikin!
Perheauto josta vaimokin kovasti tykkää :D
Deutschland über alles!
mkn
Viestit: 7
Liittynyt: 15 Marras 2005 21:29
Paikkakunta: Oulu

Re: Centennial 2003

Viesti Kirjoittaja mkn »

Mulla on ollut tuolllainen centennial sedani. Tuo on 100 vuotis juhlamalli, jossa on Trend varustelu ja sen päälle jotain esteettisiä juttuja. Heti noiden jälkeen tuli -04 mallin facelift. Oliskohan noissa vakiona ollut kahdet alut ja metalliväri, tarkkaan en tiedä kun hankin itsekin käytettynä.
Jos löydät netin kätköistä tuon ajan Ford asiakaslehtiä, niin jossain sellaisessa on juttua. ainakin muistelen itse joskus sellaista lukeneeni.
korgie
Viestit: 272
Liittynyt: 07 Maalis 2005 17:43
Paikkakunta: Kerava

Re: Centennial 2003

Viesti Kirjoittaja korgie »

mkn kirjoitti:Mulla on ollut tuolllainen centennial sedani. Tuo on 100 vuotis juhlamalli, jossa on Trend varustelu ja sen päälle jotain esteettisiä juttuja. Heti noiden jälkeen tuli -04 mallin facelift.
Onko kellään tarkempaa tietoa, missä vaiheessa tarkalleen tuo "04" facelift tuli? Oma Mondeo on rekisteröity 17.7.2003 ja se on jo uudempaa mallia...
=)
biglimited
Viestit: 3
Liittynyt: 03 Elo 2008 17:18

Re: Centennial 2003

Viesti Kirjoittaja biglimited »

Ja mun auto on rekattu kesäkuussa 2003 eikä ole facelift vielä... Keskenvuoden facelift tullut siis ilmeisesti?
Viimeksi muokannut biglimited, 06 Elo 2008 18:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Deutschland über alles!
korgie
Viestit: 272
Liittynyt: 07 Maalis 2005 17:43
Paikkakunta: Kerava

Re: Centennial 2003

Viesti Kirjoittaja korgie »

biglimited kirjoitti:Ja mun auto on rekattu kesäkuussa 2003... Keskenvuoden facelift tullut siis ilmeisesti?
Näinhän siinä on sitten käynyt. Melkeinpä voisin veikata että se kesäkuussa rekisteröity on sitten jo ollut ihan ensimmäisiä facelift-malleja; kuitenkin aika paljon näkee 03 Mondeoita jotka on vielä vanhempaa mallia.
=)
meuno
Viestit: 23
Liittynyt: 10 Elo 2008 23:28
Paikkakunta: Vaasa

Re: Centennial 2003

Viesti Kirjoittaja meuno »

Meikän pirssi on rekattu kesäkuussa ja tehtaalta valmistunut helmikuussa. Ekat faceliftit tulivat kaiketi heinäkuussa, koska mondeon korjausoppaassa jaotellaan selkeästi 01-6/03 ja 7/03-> kun on eroavaisuuksia tekniikassa.

Ilmeisesti trend varustepaketista nämä centennialit, koska tuttavien "huoneistokeskus" -03 ei ole 100v. malli. Vertailin piruuttani mondeon varustelistoja ajovalo.netissä ja centennialit näyttäisivät olevan vanha malli faceliftin varusteilla. Ainakin mun kaaran sisusta ja ulkoväri on faceliftin varustepaketista. Näkyvin ero on nahkaratti ja -vaihdekeppi, sekä alumiinijäljitelmä-keskikonsoli.
----------------------------------------------------------------
Koettu maanpäällinen h*lvetti ooppelilla.
Seuraava auto olikin foortti, ihan taivaspaikan vuoksi.
Mondeo -03 1.8 Centennial konttiperä
Moti
Viestit: 85
Liittynyt: 21 Heinä 2005 13:02

Re: Centennial 2003

Viesti Kirjoittaja Moti »

Jos muistan oikein niin metalliväri ja ESP tuli ekstrana Trend-varusteluun. Itsellä nuo olivat ainoat tehdaslisävarusteet vuonna 2002, joten auto on "esi-Centennial" 8)
Mondeo 1.8 Trend Wagon ESP -02 (loppusijoitettu 190tkm/10v jälkeen)
tursas
Viestit: 4010
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: Centennial 2003

Viesti Kirjoittaja tursas »

Kaivetaas tätä vanhaa viestiä. Onkos näitä Fordeja vielä monta liikenteessä. Nyt iski kateus. Nämä merkit pitää saada, onkos siinä kolme lätkää per auto. Kaikille joiden Fordiin on tuunattu jo melkein kaikki mahdollinen..?., Halpaa 3 x 99,99 €. :D
http://www.cjponyparts.com/ford-fender- ... sgodEc8OOQ
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Vastaa Viestiin