Uusi Focus mk4 2018

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
mopomies
Viestit: 30
Liittynyt: 17 Syys 2018 15:27

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja mopomies » 12 Helmi 2019 08:37

HMS77 kirjoitti:Joo ei tosiaan ole FordPassissa moisia tietoja. Uusin versio asennettu.
Taisi tulla täällä ilmi, että tuo öljyn käyttöikä prosenteissa näkyy vain bensakoneissa tuolla FordPassissa - mikä liekään syynä.

AAR85
Viestit: 230
Liittynyt: 16 Loka 2016 15:44

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja AAR85 » 12 Helmi 2019 09:51

Öljyn käyttöikän saa näkyviin auton ajotietokoneestakin. Samassa valikossa myös mahdollisuus nollata tuo. Näin ainakin litrasessa bensassa.
Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’19
Ex: Focus 1.5 EcoBoost M6 150hv Titanium HB ’15

Freeze
Viestit: 309
Liittynyt: 06 Huhti 2015 11:59

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Freeze » 12 Helmi 2019 10:02

Nollaus on dieselissäkin, mutta käyttöikää ei näy.
~ Ford Focus EcoBlue 1,5 TDCi Titanium A8 2018, 120 hv ~
Kuva

Peksi.
Viestit: 45
Liittynyt: 25 Joulu 2018 14:04

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Peksi. » 12 Helmi 2019 10:32

Freeze kirjoitti:Nollaus on dieselissäkin, mutta käyttöikää ei näy.
Onkohan tuo polttoaineenkulutuskin vain bensakoneelle, ei tullut ominaisuutta päivityksen myötä Android puhelimeen, vaikka fordpass niin lupasi.
Edit: vaati sovelluksen poiston ja uudelleen asennuksen niin alkoi toimimaan. Pelkkä päivitys ei riittänyt.
Ford Focus 1.5 Ecoblue Titanium A8 Wagon -18

Ex:
Ford Focus 1.6 Trend X Wagon -06
Ford Escort 1.6 Sedan -98

Fixu
Viestit: 119
Liittynyt: 10 Loka 2018 15:08

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Fixu » 12 Helmi 2019 10:52

Mulla ei auttanut uudelleenasennuskaan. Ei näy tuota polttoaineseurantaa.

Edit: ei ku olihan se tuolla, ei vaan osunut silmään.
Ajossa Ford Focus 1.5 EcoBoost A8 Titanium Wagon 2019

Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04

Trukki1
Viestit: 153
Liittynyt: 10 Marras 2018 22:14

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Trukki1 » 12 Helmi 2019 19:10

mopomies kirjoitti:Automaagiset pyyhkimet ovat vähän turhan herkät. Olen asettanut herkkyyden minimiin, silti pyyhkii vähän turhan innokkaasti. Toki räntäsade on sadetunnistimelle hankala keli, mutta Avensiksessa ei juuri viikseen tarvinnut koskea vaan automaattiasento toimi kelillä kuin kelillä. Pitää kysyä, saako huollossa ohjelmoitua vähän herkkyyttä alaspäin.

Tosin nyt, kun vedettiin Korrekin Cure keraaminen pinnoite maalipinnoille ja vanteisiin, tuli laseihin lasipinnoite, joka myös saattaa vähän hämätä tuota tunnistinta. Saapa nähdä, miten pinnoite maalipinnassa kestää, ainakin on miltä suojata, kun kelit on ihan riittävän haastavat täällä pk-seudulla. Oli ammattimiehen mukaan yllättävän hyvässä kunnossa maahantuojan ja myyjäliikkeen jäljiltä, varsinkin kun luntakin varmaan saanut niskaan kuljetuksissa jne. One step kiillotuksen teki kuitenkin, mutta ei pahoja naarmuja tai holoja ollut. Ja kaksi kerrosta tuota KORREK Pro Ceramic TFC™ Cure ainetta pintaan. Kyseessä siis täysin eri aine kuin Mätänetissa ym. myytävä Pro TFC kestopinnoite. Auto 5-ovinen Vignale, Diffused Silver.

Aika pieni murhe tuo pyyhinasia tosin on, kun tätä palstaa lukee :shock:

Eli mitään herjaa ei ole tullut, ei vissiin ole tuo häkäpönttötaimikälie 1,5 bensakoneessa vaivannutkaan. Ja 1300 km sekalaista ajoa takana, öljyn käyttöikä 97% jäljellä.

Onkohan tuo IOS-versio vakaampi kuin Android? Mulla ei ainakaan tuossa Passissa ole ollut mitään häikkää ja tuo bensarapsa-ominaisuuskin ilmestyi, kun päivitin apin luurissa. Tosin ei vielä tarpeeksi tietoja, joten varsinaista raporttia ei vielä ole.

Jaa niin, tuohon ihmettelyyn, että autoon on tullut peruutuskamera, vaikka ei ole tilattukaan. Mullahan tuli polttoainelämmitin pyytämättä ja yllätyksenä, eikä luonnollisesti maksanut mitään. Ihmettelin vaan toisessa avaimessa olevaa ekstra-kaukosäädintä - en tiedä mitä ne gyntherit on säätäny :lol:
Vingalessa tuo polttoainelämmitin on vakiona.

Freeze
Viestit: 309
Liittynyt: 06 Huhti 2015 11:59

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Freeze » 12 Helmi 2019 19:20

Ja Titaniumissa
~ Ford Focus EcoBlue 1,5 TDCi Titanium A8 2018, 120 hv ~
Kuva

Fixu
Viestit: 119
Liittynyt: 10 Loka 2018 15:08

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Fixu » 12 Helmi 2019 19:35

Freeze kirjoitti:Ja Titaniumissa
Ei ole bensakoneessa.
Ajossa Ford Focus 1.5 EcoBoost A8 Titanium Wagon 2019

Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04

mopomies
Viestit: 30
Liittynyt: 17 Syys 2018 15:27

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja mopomies » 12 Helmi 2019 19:44

Jep ei ole bensakoneesta tosiaan, sen paremmin Titaniumissa kuin Vignalessa. Vingalea en ole kuullutkaan :mrgreen:

Trukki1
Viestit: 153
Liittynyt: 10 Marras 2018 22:14

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Trukki1 » 12 Helmi 2019 21:27

mopomies kirjoitti:Jep ei ole bensakoneesta tosiaan, sen paremmin Titaniumissa kuin Vignalessa. Vingalea en ole kuullutkaan :mrgreen:
Mopomies taitaa olla myös oikein huumorimies :o

PiuhaPoikki
Viestit: 304
Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja PiuhaPoikki » 13 Helmi 2019 07:35

Onko palstalla kasilitraisen dieselin omistajia? Kokemuksia?
Päästöthän tuossa ovat vähän korkeammat ja sitäkautta verot, kuin 1,5 dieselissä.
Mutta mitkä ovat todelliset kulutuslukemat?

xflex
Viestit: 98
Liittynyt: 05 Helmi 2017 15:45

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja xflex » 13 Helmi 2019 08:25

PiuhaPoikki kirjoitti:Onko palstalla kasilitraisen dieselin omistajia? Kokemuksia?
Päästöthän tuossa ovat vähän korkeammat ja sitäkautta verot, kuin 1,5 dieselissä.
Mutta mitkä ovat todelliset kulutuslukemat?
Kannattaa silmäillä muutama sivu taaksepäin, esim. sivulla 70 hiukan parran pärinää juuri samasta aiheesta. Kulutus on aika sama, ehkä hivenen korkeampi riippuen siitä ajetaanko motarilla, kaupungissa jne. Isompien verojen, aavistuksen korkeamman kulutuksen ja adblue-lisäilyn vastineeksi saa mukavasti voimaa ja pidemmät öljynvaihtovälit.
Focus Wagon 2.0 TDCi A8 Titanium -18 ja Focus HB 1.0 M6 Titanium -17

PiuhaPoikki
Viestit: 304
Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja PiuhaPoikki » 13 Helmi 2019 20:31

xflex kirjoitti: Kannattaa silmäillä muutama sivu taaksepäin, esim. sivulla 70 hiukan parran pärinää juuri samasta aiheesta. Kulutus on aika sama, ehkä hivenen korkeampi riippuen siitä ajetaanko motarilla, kaupungissa jne. Isompien verojen, aavistuksen korkeamman kulutuksen ja adblue-lisäilyn vastineeksi saa mukavasti voimaa ja pidemmät öljynvaihtovälit.
Joo, ne pärinät on luettu. ;)
Kaipaisin laajempaa otantaa kulutuslukemista.
Vaihtotarjousta laskettaessa en halunnut edes optiona kaksilitraisen hintaa mutta nyt se vaihtoehto sattuneesta syystä alkoikin kiinnostaa.

Avatar
hke
Viestit: 160
Liittynyt: 28 Loka 2006 09:33

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja hke » 14 Helmi 2019 08:30

[quote="PiuhaPoikki"][quote="xflex"][quote="PiuhaPoikki"]Onko palstalla kasilitraisen dieselin omistajia? Kokemuksia?
Kaipaisin laajempaa otantaa kulutuslukemista.
Vaihtotarjousta laskettaessa en halunnut edes optiona kaksilitraisen hintaa mutta nyt se vaihtoehto sattuneesta syystä alkoikin kiinnostaa.[/quote]

Kyseessä tosin 2017 focus (ST 2.0 diesel), mutta eilen 120km meni siten että auton mittari näytti 4.5/100. Ei kattokuormaa ja maskiin laitettu suoja (vaikka sulkeutuva verho takana). Jotenkin tuntuu siltä että mitä vääntävämpi diesel kone sen vähemmällä saattaa mennä (tässä 400 Nm), korostuu kuormitettuna.

xflex
Viestit: 98
Liittynyt: 05 Helmi 2017 15:45

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja xflex » 14 Helmi 2019 08:30

PiuhaPoikki kirjoitti:
Joo, ne pärinät on luettu. ;)
Kaipaisin laajempaa otantaa kulutuslukemista.
Vaihtotarjousta laskettaessa en halunnut edes optiona kaksilitraisen hintaa mutta nyt se vaihtoehto sattuneesta syystä alkoikin kiinnostaa.
Meitsiltä ei valitettavasti irtoa tuosta teemasta korkeampaa tiedettä. Lokakuulta eiliseen kulutus on ollut 5.7 auton mittarin mukaan. Tässä iässä ei jaksa niin justiinsa tuosta kulutuksesta kiinnostua, kaikki menee minkä tankkiin laittaa. Muuten voin kyllä tuota isompaa konetta suositella. Kone on sivistynyt, hiljainen ja voimaa ainakin itselle riittävästi. Ei se tuokaan mikään raketti ole - kyllä se BMW 530D:n kiihtyvyys tuntui pippelissä vieläkin paremmalta. Toisaalta myös maitopurkilla on aina ehtinyt. Valintojen maailma sano.
Focus Wagon 2.0 TDCi A8 Titanium -18 ja Focus HB 1.0 M6 Titanium -17

nestori2
Viestit: 185
Liittynyt: 06 Huhti 2014 18:25

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja nestori2 » 14 Helmi 2019 15:09

Tuulilasi-lehden viimeisessä numerossa on suppea koeajo Focus 1,5 120 HP dieselillä. Jostain syystä tuolla moottorilla jopa Focuksen ajettavuus ei kehuja saa ja lisäksi moottoria moititaan hieman tehottomaksi. Sama lehti on aikasemmin koeajanut Focuksen litraisella Ecoboost-bensakoneella ja auto on kuin eri maailmasta, loistava ajettuvuudeltaan. Että jos ajettavuutta arvostaa, niin tuon pikkudieselin voi unohtaa.

EeroH
Viestit: 454
Liittynyt: 13 Joulu 2015 15:32

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja EeroH » 14 Helmi 2019 15:33

nestori2 kirjoitti:Tuulilasi-lehden viimeisessä numerossa on suppea koeajo Focus 1,5 120 HP dieselillä. Jostain syystä tuolla moottorilla jopa Focuksen ajettavuus ei kehuja saa ja lisäksi moottoria moititaan hieman tehottomaksi. Sama lehti on aikasemmin koeajanut Focuksen litraisella Ecoboost-bensakoneella ja auto on kuin eri maailmasta, loistava ajettuvuudeltaan. Että jos ajettavuutta arvostaa, niin tuon pikkudieselin voi unohtaa.
Molempia ajaneena, sama mielipide. Tuo diesel on masentava, litranen pirteä ja kiva ajaa. Toki tehoa sekin kaipaisi lisää mutta fiilis mukavampi.
Kuva

toasti
Viestit: 122
Liittynyt: 02 Joulu 2018 17:59

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja toasti » 14 Helmi 2019 15:40

nestori2 kirjoitti:Tuulilasi-lehden viimeisessä numerossa on suppea koeajo Focus 1,5 120 HP dieselillä. Jostain syystä tuolla moottorilla jopa Focuksen ajettavuus ei kehuja saa ja lisäksi moottoria moititaan hieman tehottomaksi. Sama lehti on aikasemmin koeajanut Focuksen litraisella Ecoboost-bensakoneella ja auto on kuin eri maailmasta, loistava ajettuvuudeltaan. Että jos ajettavuutta arvostaa, niin tuon pikkudieselin voi unohtaa.
No en nyt yhden arvostelun perusteella suuria johtopäätöksiä vetäisi. Enemmän olen kehuvia arvioita nähnyt 1.5 dieselistä. Esimerkiksi moottori.fi, nettiauton Liinpää ja monet ulkomaiset mediat kyllä mieltävät moottorin hyväksi, moittien lähinnä tehon puutetta. Luonnollista tietenkin on, että 120 hp ei kamalan pitkälle riitä.

Itse koeajoin ennen 1.5 ecobluen ostoa 1.0 ecoboostin ja mielestäni 1.5 ecoblue on paljon miellyttävämpi ajaa, lähinnä varmaan lisääntyneen väännön takia. Mitä aiempaan kulutuskeskusteluun tulee, niin oma farmari 1.5 ecoblue taitaa tällä hetkellä ajotietokoneen mukaan viedä 5.8 l / 100 km. Tämä lukema on kolmen kuukauden ajalta, jossa 80% ajosta on moottoritiellä. En itsekään kulutusta juurikaan seuraile ajotietokonetta tarkemmin.

Joka tapauksessa, kannattaa koittaa käydä koeajamassa ne mallit mitkä kiinnostaa, eikä jättää asiaa muiden subjektiivisten arvioiden varaan.
Meille tuli talouteen 1.5 ecoblue lähinnä huomattavasti halvemman hankintahinnan takia ja koska suurin osa ajosta tapahtuu kevyellä kuormalla. Aiempi Focus oli myös 1.5 dieselillä ja tuolloin riitti tehovarat omaan käyttöön riittävästi. Uuden focuksen kokonaishinta olisi mennyt yli 40 t€ 2 litraisella ecobluella ja meille tärkeillä varusteilla. Mielestäni tämä alkoi olla hieman liikaa perus perheautosta.

nestori2
Viestit: 185
Liittynyt: 06 Huhti 2014 18:25

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja nestori2 » 14 Helmi 2019 16:46

Artikkelissä epäiltiin dieselmoottorin painon aiheuttavan sen ajo-ominaisuuksien muuttumisen huonompaan suuntaan, bensakone on kevyempi. Itselläni ei kokemusta näistä uusista Focuksista, oma kulkupeli Fiesta Vignale 100 hp manuaalivaihteistolla ja olen mootoriin ihan tyytyväinen, Fiesta liikahtaa sillä ihan riittävästi ja autolla ajaa kyllä hymyssä suin, on todellakin ajajan auto. Autolla nyt ajanut noin 7000 km ja vikoja ja ongelmia tasan 0. Kun lukee näitä Focuksen vikakertomuksia, niin alkaa jo epäillä, onko edes kyseessä sama automerkki. Pari Focusta minullakin oli, mutta kun siellä takapenkillä ei koskaan ole matkustajia, niin siirryin numeroa pienempään autoon. Ajettavuudessa en menettänyt mitään, pikimmiten päinvastoin ja bensakulutus väheni 1,5-2 litraa/100 km.

xflex
Viestit: 98
Liittynyt: 05 Helmi 2017 15:45

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja xflex » 14 Helmi 2019 18:03

Nämä koeajoraportit on aina niin kovin riippuvaisia ihmisestä joka sillä ajaa. Maailman sivun on osattu ottaa huomioon diesel-motin isompi paino alustaan komponentteja valitessa. Uskon Fordinkin siihen pystyvän vaikka laadussa onkin ollut sanomista. En kyllä itse ole koealoilla huomannut eroa ajettavuudessa näiden eri moottoreiden välillä. Ainoa koeajo tuosta isommasta dieselistä on tullut vastaan Hesarissa - ovatko he sen paremmin tai huonommin perillä kuin muut? En tiedä - autoliikkeeseen siis koeajolle jos ostoa miettii. Sinä sillä ajatkin, ei toimittaja tai joku muu meistä palstan ”asiantuntijoista”.

https://www.hs.fi/autot/art-2000005986244.html
Focus Wagon 2.0 TDCi A8 Titanium -18 ja Focus HB 1.0 M6 Titanium -17

Avatar
Rusakko_
Viestit: 116
Liittynyt: 17 Syys 2008 11:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Rusakko_ » 14 Helmi 2019 19:10

Itse useampia uusia Focuksia koeajaneena voin todeta, että kaikki ovat olleet korimallista tai moottorivaihteistokombosta riippumatta hyviä ellei jopa erittäin hyviä ajaa. Voihan viisiovinen "manuaalilitranen" ja farkkukorinen "isolohkodieseliautomaatti" tuntua erilaiselta ajettavuuden (ja varsinkin suorituskyvynkin) osalta, mutta silti oikein hyviä kaikki sillä saralla.

Litrasen bensan kaveriksi en ottaisi automaattia ainakaan farkkukorin kanssa, mikäli tulee ajettua "täydellä" kuormalla. Vajaalla kuormallakin pikkukone tuntui vähän alamittaiselta nykytapaan matalahkoja kierroksia hyödyntävän automaatin pariksi. Aika herkästi hakee pienempää. Siinä voi olla syy miksi 1.0 A8:n kulutuslukematkin tuntuvat olevan korkeahkoja.

1.5 bensa meni isomman väännön turvin mukavammin ja siksi kelpuutin itsellekin moottorin automaatin kaveriksi.

1.5 dieselin kanssa automaatti on hyvä. Matalilla kierroksilla vääntävä diesel toimii automaatin parina hyvin, vaikka reserviä ei kovin paljoa olekaan. Kulki kyllä mielestäni juuri kuten voi noilla tehoilla ja väännöillä kulkeakin. Arvelisin, että kulutuskin vähän pienempi kuin 2 litraisessa.
:ford: Focus 1,5 EcoBoost 150hv A8 Active Wagon 2019

larsibald
Viestit: 13
Liittynyt: 23 Elo 2015 12:33

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja larsibald » 14 Helmi 2019 20:48

Rusakko_ kirjoitti: Ole ihan rauhassa, sillä se on aivan sama minkä merkin foorumia lukee, niin lopputulema osimmoilleen sama. Uusi malli on uusi malli, joskus vähän valmiimpi kuin toinen. Ja "vuoden autohan" se on/oli Peugeotisikin näköjään :thumbup:
Tjoo. 5008 SUV 4kk pajalla, vaivana huonosti/ei ollenkaan toimiva takakontti. Vuoden aikana viitisen kuukautta laitossa yhteensä.. autoilu on ihanaa!
Ex Focus 1.6 bensa 2009 wagon titanium
Ex Mondeo 1.5 ecoboost 2016 wagon titanium business
Focus 1.0 125hv 2019 wagon titanium

larsibald
Viestit: 13
Liittynyt: 23 Elo 2015 12:33

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja larsibald » 14 Helmi 2019 20:51

Rusakko_ kirjoitti:Itse useampia uusia Focuksia koeajaneena voin todeta, että kaikki ovat olleet korimallista tai moottorivaihteistokombosta riippumatta hyviä ellei jopa erittäin hyviä ajaa. Voihan viisiovinen "manuaalilitranen" ja farkkukorinen "isolohkodieseliautomaatti" tuntua erilaiselta ajettavuuden (ja varsinkin suorituskyvynkin) osalta, mutta silti oikein hyviä kaikki sillä saralla.

Litrasen bensan kaveriksi en ottaisi automaattia ainakaan farkkukorin kanssa, mikäli tulee ajettua "täydellä" kuormalla. Vajaalla kuormallakin pikkukone tuntui vähän alamittaiselta nykytapaan matalahkoja kierroksia hyödyntävän automaatin pariksi. Aika herkästi hakee pienempää. Siinä voi olla syy miksi 1.0 A8:n kulutuslukematkin tuntuvat olevan korkeahkoja.

1.5 bensa meni isomman väännön turvin mukavammin ja siksi kelpuutin itsellekin moottorin automaatin kaveriksi.

1.5 dieselin kanssa automaatti on hyvä. Matalilla kierroksilla vääntävä diesel toimii automaatin parina hyvin, vaikka reserviä ei kovin paljoa olekaan. Kulki kyllä mielestäni juuri kuten voi noilla tehoilla ja väännöillä kulkeakin. Arvelisin, että kulutuskin vähän pienempi kuin 2 litraisessa.
Valkkasin litrasen automaatilla, tosin en käynyt edes muita yhdistelmiä kokeilemassa. 5008 suvin kanssa totesin 3 sylinterisen 1.2 litraisen ohjautuvan isoa dieseliä huomattavasti ketterämmän oloisesti, eli kyllähän noissa voi ajettavuudessa eron huomata. Eri asia sitten se, onko pienillä eroilla suurta merkitystä.
Ex Focus 1.6 bensa 2009 wagon titanium
Ex Mondeo 1.5 ecoboost 2016 wagon titanium business
Focus 1.0 125hv 2019 wagon titanium

Avatar
Rusakko_
Viestit: 116
Liittynyt: 17 Syys 2008 11:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Rusakko_ » 14 Helmi 2019 21:01

larsibald kirjoitti: Valkkasin litrasen automaatilla, tosin en käynyt edes muita yhdistelmiä kokeilemassa. 5008 suvin kanssa totesin 3 sylinterisen 1.2 litraisen ohjautuvan isoa dieseliä huomattavasti ketterämmän oloisesti, eli kyllähän noissa voi ajettavuudessa eron huomata. Eri asia sitten se, onko pienillä eroilla suurta merkitystä.

Jep, juuri tuota tarkoitinkin, että kevyempi versio samasta autosta voi poiketa havaittavasti painavammasta versiosta. Huomaa ketteryydessä. Toisaalta, maantiellä paino vakauttaa.
:ford: Focus 1,5 EcoBoost 150hv A8 Active Wagon 2019

Avatar
HMS77
Viestit: 364
Liittynyt: 29 Kesä 2008 21:24
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja HMS77 » 15 Helmi 2019 08:41

Tuulilasin koeajossa haisee taas joku helvetin diesel-propaganda, olin todella tyrmistynyt kun luin tuon Olli Koivusalon koeajoraportin.
Pelkkää paskaa enkä todellakaan allekirjoita.
Ford Focus 1.5TDCi A8 Titanium 5-ov 2018

Kuva

Vastaa Viestiin