
Torseni lähti jo heti eilen matkaan

njietro kirjoitti:Lukko tuli. Laatu näyttää tosi hyvältä.
238eur osa + 70eur rahti + 92eur tulli = 400eur tasan. quaife on kans torseeni ja hintaa yli tuplat. instant savings.
ffxr2i kirjoitti:Lasit lähtee helposti vaikka ihan taltta meisselillä. Sisäpuolelta painelet(pitää nostaa ja painaa ulospäin samalla) sen tiivisteen ulos ylhäältä ja sivuilta niin saa nostettua sit pois.
-Termuska- kirjoitti:Mittaristo irtoaa ehkä helpoiten, kun irrotat ensin mittarivaijerin laatikon päästä. Saa sen jälkeen vedettyä mittariston kohtuu mukavasti ratin välistä poijes, että saa ne johdot ropailtua pois. Itse otan ratin yleensä irti, niin ei tarvii taikinoida.
duckworth kirjoitti:Tuo alkup. sulake-/releboksin siirto olisi mullakin ajankohtainen, kun turvakaaren tolppaan tuleva tuubi osuu aika pahasti tielle (ilmesesti samasta syystä tässäkin asiaa puidaan?):
ffxr2i kirjoitti:Mulla on sellainen muistikuva että tuossa escortin johtosarjassa ei taida olla jatkoksia. Menee tyyliin sulakerasialta takalampulle asti yhtenä. Eli käytännössä tarkoittaa että koko johtosarja purettava auton sisältä jos meinaa ilman katkaisemista/kolvaamista tehdä.
Keme kirjoitti:Jos hyvin istuvat kaaret haluaa, niin ne pitää teettää asennettuna jollain todistetusti hyvin istuvia kaaria tekevällä sepällä tai tehdä itse. Luuppalan kaaret on jokatapauksessa tehty niin, että ne on aika hyvät tai melko hyvät kaikkiin mk4 eskortteihin. Tuurillaan voi istua hyvin tai sitten ei. Optio on myös tehdä itse mallit taivutusta vaativista kaarista ja tuutata ne mallit Marteliukselle. Sillei saa ihan hyvät. Marteliuksen käyttämästä putken taivutuslaitteesta johtuen kaariputki tosin menee vähän lyttyyn, mutta pysyy liite J:n rajojen sisällä.
njietro kirjoitti: Luuppalasta hain tänään putket:
Juu jokkishäkki ja joo vöitten putki piti tulla toho takadiagonaalien väliin poikkiputkena mutta ei siihe olisi sopinu vyöt lenkille ympäri ni nyt tuli tehtyä samalla poikkituki iskaritorneihi ja heitettyä vyöt sitte siihe. sanotaanko että jos toi vöitten poikkiputki irtoo noista iskaritorneista (3mm vahvikelevyt torneissa) ni mun olkanivelet on sillon vielä vähä enemmän rikki ku tällä hetkellä. alunperin ei pitäny laittaa tonne tornien väliin mitään poikkiputkee ni siks toi tuli tollai.duckworth kirjoitti:Teitte ilmesesti vesijohtoputkesta (3,2x42,4mm) nuo kaaret? Vai katoinko väärin kun näytti sen suht. paksulta putken seinämä aiemmista kuvista. Toi turvavöiden putki ois ehkä kannattanu hitsata suoraan kehikkoon eli tossa tapauksessa takatukien/diagonaalien väliin, eikä vaan iskaritorneihin.
duckworth kirjoitti:Päästiinkö tästä ristiriidasta muuten yhteisymmärrykseen?
Keme kirjoitti:Jos hyvin istuvat kaaret haluaa, niin ne pitää teettää asennettuna jollain todistetusti hyvin istuvia kaaria tekevällä sepällä tai tehdä itse. Luuppalan kaaret on jokatapauksessa tehty niin, että ne on aika hyvät tai melko hyvät kaikkiin mk4 eskortteihin. Tuurillaan voi istua hyvin tai sitten ei. Optio on myös tehdä itse mallit taivutusta vaativista kaarista ja tuutata ne mallit Marteliukselle. Sillei saa ihan hyvät. Marteliuksen käyttämästä putken taivutuslaitteesta johtuen kaariputki tosin menee vähän lyttyyn, mutta pysyy liite J:n rajojen sisällä.njietro kirjoitti: Luuppalasta hain tänään putket:
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija