Talkford.com

Off-topic-keskustelu
Deippa

Talkford.com

ViestiKirjoittaja Deippa » 02 Helmi 2017 10:07

Kuten aiemmin todettu muidenkin osalta, niin tuonne Talkford.com jäseneksi pääseminen on "haastavaa". Nyt muutaman kuukauden päästä ku yritti samalla sähköpostilla, niin ilmoittikin että se on jo rekisteröity ja onnistuin tilaamaan uuden salasanan "unohtuneen" tilalle. Nyt siis jopa pääsen kirjautumaan sivuille. Mutta edelleenkään ei tuonne mitään saa kirjoitettua.

You cannot reply to this topic
You cannot start a new topic

Minkähänlainen riitti tässä pitäisi käydä läpi, jossakin thamesjoessa uimassa vai :?: :shock:

Deippa kirjoitti:
OrangeBurst kirjoitti:No ei se mitään, mutta voi persetti kun on vaikeaa taas päästä Talkford.comiinkaan juttusille. Olen rekisteröitynyt ja kaikkea mutta ilmeisesti sieltäkin pitäisi mailiin tulla joku varmistusviesti. Mitään ei näy vaikka monesti olen uusintapyyntöä laittanut, enkä ymmärrä mitä pitäisi tehdä että viesteihin pääsisi vastaamaan tai uusia aloittamaan. Onko kukaan kirjoilla siellä?

Joo ei sinne tunnu pääsevän oikein mitenkään. Parilla eri mailillakin olen yrittänyt, mutta ei.
S-MAX -10 TDCI 140hv

tursas

Re: Talkford.com

ViestiKirjoittaja tursas » 02 Helmi 2017 10:17

Suomi on Breksiteille Venäjää, ei siinä sen kummempaa... :D
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon

Rusty

ViestiKirjoittaja Rusty » 13 Syys 2017 10:14

Pääsettekö te yleensäkin tuonne foorumille nykyään? Joskus olen sinne päässyt, mutta ainakin nyt tulee vain ilmoitus "You are not allowed to visit this community"

Yritin jokunen aika sitten myös tehdä tuonne tunnuksen, mutta ei onnaa. Eikä webmasterille saanut lähetettyä spostiakaan.

Deippa

ViestiKirjoittaja Deippa » 13 Syys 2017 11:39

Tuon edellisen episodini jälkeen löysin kuin löysinkin jonkun sähköpostiosoiteen johon laitoin postia ja sieltä tuli muutamassa viikossa vastaus että tunnuksen lukitus avattu tms ja sitten pysty jotain kirjottaan. Ohjeena oli että yleensä foorumeilla pitää johonkin tiettyyn paikkaan kirjotella eka viesti niin sen jälkeen avautuu. Tiiä sitten mistä se ois löytyny, jos mistään.

Niin ja pääsen edelleen sinne kirjautumaan...
S-MAX -10 TDCI 140hv

Paluu