Uus täällä

Off-topic-keskustelu
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 13
Liittynyt: 18 Loka 2016 17:16
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

^Ei ole :thumbup:

Kuva
Ford Freak since 1988 - yksi viidestäkymmenestä aateloidusta Fordhomosta
Sirkkeli79
Viestit: 4
Liittynyt: 20 Loka 2016 00:38

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja Sirkkeli79 »

Moro!
Paku piti hankkia Transit -08 oli valinta, rupee tavara liikkumaan :D
Arski54
Viestit: 411
Liittynyt: 22 Joulu 2016 13:30

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja Arski54 »

Paluu Fordiin takas ranskalaisten seikkailujen jälkeen. Perheessä nyt siis taas kaksi Fordia.
Samalla tunnus vaihtoon.

Pyysin ylläpitoa vapauttamaan entiseen tunnukseen liitetyn sähköpostin, mutta mitään ei kuulunut.
Muutin sitten entisen tunnuksen sähköpostin itse jotta saan oikean sähköpostin tähän uuteen tunnukseen.
Tuosta sähköpostin vaihdosta odottelen edelleen vahvistusviestiä laittamaani uuteen sähköpostiin 8-)
Joten ihan ei toimi kaikki niin kuin pitäisi.
veskujkl
Viestit: 1
Liittynyt: 25 Joulu 2016 15:50

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja veskujkl »

Tervehdys kaikille!

Muutaman harjoituskappaleen jälkeen tuli lopulta hankittua businessvarusteinen Mondeo Titanium -17. Ecoboost 1.5,
koska kilometrejä kertyy varsin maltillisesti. Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia vastaavista yhdistelmistä. Vaihteet
toimivat manuaalisesti.
Mondeo Titanium 2017 1.5 Ecoboost Magnetic M6
AntMo
Viestit: 5
Liittynyt: 08 Marras 2016 12:25
Paikkakunta: Kainuu

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja AntMo »

Tervehdys.

Kotiutui muuan kk,sitten mk3 farkku Mondeo,Vm 2003.Joten päätin tänne Ford sivuille lopulta rekisteröityä.
Auto on toiminut kiitettävästi,ja luotettavasti kaikenkaikkiaan. :ford:
tazza
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Tammi 2017 18:55

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja tazza »

Hello,
Ford Galaxy (-10) ollut omistuksessa nyt kolmisen vuotta, mutta nyt olen täällä uutena juttuja lueskelemassa - kas kun tuntuu nyt olevan autolla ikää ja kilometrejä sen verran, että alkaa kaikkea ikävää ilmetä. Voisi vähän spesifisempää sähköongelmaakin käydä läpi, jos/kun saa natsoja kirjoitella muuallekin foorumilla.
Vanisti
Viestit: 2
Liittynyt: 04 Tammi 2017 21:05

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja Vanisti »

Uusi vuosi ja uudet kujeet. Sen kunniaksi tuli ostettua Fiesta van joten nyt meidän 'perheessä' kaksi samanlaista. Emännällä ollut jo pitkään kun kilometrejä tulee vuosittain kosolti ja nyt seurasin perässä kun tuli tyrkylle sopivasti. Väri sentäs eri ja faceliftattu joten ei vielä niin kalkkiksia olla että pitää olla samanlaiset 'tuulipuvut' yllä...
mikitin
Viestit: 2
Liittynyt: 03 Tammi 2017 08:22

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja mikitin »

Pitäis varmaan saada oikeudet kirjoitella, kun muutama pikkuvika näyttää S-Maxissa olevan..
:ford: S-Max 2,0 TDCi Titanium Business A6 -10
Avatar
TonZZa
Viestit: 11
Liittynyt: 25 Tammi 2017 13:37

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja TonZZa »

Morjens!
Uusi :ford: jäsen liittyi joukkoon.. Oikeuksia odotellessa
tursas
Viestit: 4010
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja tursas »

TonZZa kirjoitti:Morjens!
Uusi :ford: jäsen liittyi joukkoon.. Oikeuksia odotellessa
Mikä Ford ja mitä oikeuksia, tervetuloa korjaamon jonoon... :D
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Avatar
Bätsy
Viestit: 1
Liittynyt: 27 Tammi 2017 21:58
Paikkakunta: Tuusula

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja Bätsy »

:ford: Mondeo V6 2,5 automaatti tuli hankittua. Mittarissa 160tkm ja vuosimalli -05.
:ford: Mondeo V6 2,5 Automatic
Mave
Viestit: 6
Liittynyt: 26 Marras 2016 16:01

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja Mave »

En ole uusi täällä, mutta vanha tunnus lakkasi toimimasta ja taas haksahdin Foordiin (Maveric) ja neuvoja kaivataan....
juunas1990
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Helmi 2017 14:34

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja juunas1990 »

Tervehdys vaan forumille, juuri vasta tuli liityttyä tänne. Kuukausi sitten tuli ostettua ensimmäinen auto ja Puma osui silmään. Nyt stefojen ja venttiilikopan tiivisteiden ja öljynvaihtojen jälkeen kuluttaa edelleen laittoman paljon öljyä. Joten apua kaivataan. Voiko vika olla öljypumpussa mitä huoltoliike ehdottaa, kuitenkin Fordin omat liikkeet tämän tyrmäsivät.
tursas
Viestit: 4010
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja tursas »

juunas1990 kirjoitti:Tervehdys vaan forumille, juuri vasta tuli liityttyä tänne. Kuukausi sitten tuli ostettua ensimmäinen auto ja Puma osui silmään. Nyt stefojen ja venttiilikopan tiivisteiden ja öljynvaihtojen jälkeen kuluttaa edelleen laittoman paljon öljyä. Joten apua kaivataan. Voiko vika olla öljypumpussa mitä huoltoliike ehdottaa, kuitenkin Fordin omat liikkeet tämän tyrmäsivät.
Tervetuloa, mulla on yks Puuma tuolla makkarissa, en koske... :D
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Vilikku
Viestit: 6
Liittynyt: 04 Helmi 2017 15:37

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja Vilikku »

Moi !

Joo,olen kohta viiskymppinen kaveri P-Pohjanmaalta ja Fordeja on ollut itselläni Sierrasta alkaen,välillä Volvokin
ja nyt Focus -09 Ghia 2.0 bensa viistoperä alla.

Radion koodista laitoin sinne puolen kyselyn,että hyvin alkoi taival. :D
--------------------------------------
Ford Focus 2.0 Ghia -09
Ford Mondeo 1.8 X -06
Domax
Viestit: 1
Liittynyt: 06 Helmi 2017 18:14

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja Domax »

Moro Fordi väki.

Ikää on kertynyt reilu 30 ja vasta tasan vuosi sitten tuli ostettua elämäni ensimmäinen Fordi :lol: Kaupasta löytyi Focus ST MP275 vuosimallii -13. 15tkm takana ja hyvältä vaikuttaa. Ja nythän sitä vois alkaa pikkuhiljaa "tuunaamaan" joten erilaisia kysymyksiä olisi mielessä, joihin varmaan täältä löytyisi vastauksia... :roll:
Tenox
Viestit: 148
Liittynyt: 20 Tammi 2010 15:22
Paikkakunta: Satakunta

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja Tenox »

Palasin muutaman hairahduksen jälkeen Fordeihin ja ostin eilen 2008 vuoden facelift Focuksen. Elämäni 1. diesel.
Focus MK2
trax87
Viestit: 2
Liittynyt: 18 Helmi 2017 19:27

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja trax87 »

Hei kaikille, olen täällä uusi, Focus mk2 farkun omistaja. Kaipailen lisätietoa huollosta ja ylläpidosta ja lisävarustelusta :ford:
tursas
Viestit: 4010
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja tursas »

trax87 kirjoitti:Hei kaikille, olen täällä uusi, Focus mk2 farkun omistaja. Kaipailen lisätietoa huollosta ja ylläpidosta ja lisävarustelusta :ford:
Hei, mikä vuosimalli, kone, kilsat, varustetaso, maalipinta, onko tupakoitu, onko tuontiauto, lunastettu, kolaroitu, huoltokirja esille, viimeinen katsastustodistus, paljonko maksoit, millä myisit, fotoja, tänne pitää selvittää kaikki mahdollinen ennenkuin asiantuntijat(en minä) avaa suunsa, tervetuloa, vaihda ensin öljyt, pese auto ja imuroi sisältä... :D
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
trax87
Viestit: 2
Liittynyt: 18 Helmi 2017 19:27

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja trax87 »

tursas kirjoitti: Hei, mikä vuosimalli, kone, kilsat, varustetaso, maalipinta, onko tupakoitu, onko tuontiauto, lunastettu, kolaroitu, huoltokirja esille, viimeinen katsastustodistus, paljonko maksoit, millä myisit, fotoja, tänne pitää selvittää kaikki mahdollinen ennenkuin asiantuntijat(en minä) avaa suunsa, tervetuloa, vaihda ensin öljyt, pese auto ja imuroi sisältä... :D
Vuosimallia 2006, 1.6 ti-vct, kilsoja joku 176000km, Varustetaso Sport? (musta, tummapohjaisetumpiot, kolmipuolainen ratti, "sini"mustatpenkit,jotka paremmin topattu). Maalipinta on musta (Panther black) ja mielestäni aika hyväkuntoinen. Ja olen omalta osaltani pyrkinyt pitämään siitä huolta Ei ole tupakoitu eikä tuotu, kolaroitu taikka lunastettu. Viime katsastukseen tais etuiskarit joutua vaihtamaan. Huollan autoni itse jos suinkin mahdollista (iskarit, öljyt, jarrut yms. Jakopään olen tehnyt v6 opel vectraan :geek: mutta en vielä mihinkää Fordiin). Toinen talouden auto on Kuga 2.0 tdci (Olive green) vuosimallia 2013 110tkm ajettuna.
JVonpp3
Viestit: 1
Liittynyt: 20 Helmi 2017 16:29

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja JVonpp3 »

Terve kaikille foorumilaisille ja fordisteille! Olen uusi tällä foorumilla ja olen aikasemmin lukenut juttuja ja neuvoja täältä ja facebookin ryhmistä ja päätin nyt rekisteröityä tänne. Ford-autot ja traktorit on ollut ja on minun suvussa sellainen sukuvika ja kiinnostuksen kohde, ettei muun merkkiset tullut kysymykseenkään ensiautoa hankkiessa.

Ensimmäinen tieliikenne autoni oli fiesta mk2 1.6CVH, jonka edelleen omistan ja pari muutakin fordia. Monta fordia olen omistanut ja kokeillut ja nykyäänkin ajan ford fiestalla. Tosin hieman uudemmalla ja pirteämmällä kuin tuo ensimmäinen fiestani.
trauma
Viestit: 9
Liittynyt: 21 Helmi 2017 22:08

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja trauma »

Traktorilla ajellaan täälläkin. Tai oikeastaan odotellaan moottorin uusimista.
bottle
Viestit: 2
Liittynyt: 26 Helmi 2017 21:28

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja bottle »

Moro.

Hommasin ford focus st 2,5l -06, viime vuoden lopulla. Valmiiks lastutettuna 250hp. kuten vuosimalli jo kertoo niin kyllä tässä ihan neuvoja ja vinkkejä varmaankin suurimmalta osin etsitään täältä.

Toivottavasti kaikki Ford-expertit on täällä. :)

Laitoin tuonne Alusta osioon jo kysymyksen, mutta huomasin ettei se heti ilmestynyt sinne.
En tietenkään liian innokkaana huomannut lukea tätä uusille jäsenille tarkoitettua osiota. pahoittelut.

T. uusi käyttäjä
Pasipe75
Viestit: 1
Liittynyt: 05 Maalis 2017 16:59

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja Pasipe75 »

Moro.

Ranskattarien jälkeen alkoi Fordin sielunelämään tutustuminen ja tarvii hyviä vinkkejä. Tämä mahtaa olla hyvä paikka kysellä niitä :thumbup:
P-Mäki
Viestit: 5
Liittynyt: 07 Maalis 2017 17:26

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja P-Mäki »

Onnellinen :ford: Focus omistaja...tarttee jo Foorumin raadinapua...
Vastaa Viestiin